خبریںسماجی

طالبان کا آغا خان فاؤنڈیشن کے ساتھ افغانستان کی ترقی پر تبادلہ خیال

کابل (اسپوتنک) – طالبان کی قیادت میں افغان حکومت کے نائب وزیر اعظم عبدالسلام حنفی نے، آغا خان ڈویلپمنٹ نیٹ ورک (AKDN) کے ایلچی اکبر پسنانی سے ملاقات کی، جس میں ایک جامع ترقیاتی حکمت عملی پر تبادلہ خیال کیا۔ ملک، تحریک کے ترجمان ذبیح اللہ مجاہد نے ہفتے کے روز کہا۔

پسنانی نے AKDN ایجنسیوں کی سرگرمیوں کے بارے میں اطلاع دی جس کا مقصد افغانستان میں ثقافتی، اقتصادی اور سماجی شعبوں کو ترقی دینا ہے، اور بتایا کہ فاؤنڈیشن کی مدد سے ملک میں 140 سے زیادہ ثقافتی ورثے کی جگہوں کو پہلے ہی بحال کیا جا چکا ہے۔

AKDN کے ایلچی نے زور دیا کہ موجودہ ترجیح افغانستان میں خواتین کی تعلیم کی ترقی ہونی چاہیے۔

اپنی باری میں، حنفی نے کہا کہ طالبان کی زیر قیادت افغان حکومت ملک میں اس کے مشن میں فاؤنڈیشن کی مدد کے لیے تیار ہے۔ انہوں نے یہ بھی نوٹ کیا کہ مشترکہ سرگرمیوں کو افغانستان میں صحت کی دیکھ بھال اور تعلیمی نظام کی ترقی پر توجہ دینی چاہیے۔ حنفی نے مزید کہا کہ طالبان نے پہلے ہی افغانستان میں لڑکیوں کی تعلیم کے لیے حالات پیدا کرنا شروع کر دیے ہیں۔

اگست کے وسط میں طالبان افغانستان میں برسراقتدار آئے جس کی وجہ سے امریکی حمایت یافتہ حکومت گر گئی۔ اس کے بعد اس گروپ نے ایک نئی تمام مردوں والی غیر شامل حکومت قائم کی، جس کی قیادت محمد حسن اخوند کر رہے تھے، جو طالبان کے سابقہ ​​دور حکومت میں وزیر خارجہ کے طور پر کام کر چکے ہیں اور 2001 سے اقوام متحدہ کی پابندیوں کے تحت ہیں۔

Back to top button