خبریںکاروباری دنیا

میرے پاس پارٹی کا کوئی عہدہ نہیں ہے جو عہدے تھے وہ ختم ہو چکے ہیں ۔ صدر تجار یونین بشیر احمد

چترال(بشیر حسین آزاد)نومنتخب صدر تجار یونین بشیر احمد نے ایک وضاحتی بیان میں کہا ہے کہ میرے پاس پارٹی کا کوئی عہدہ نہیں ہے جو عہدے تھے وہ ختم ہوچکے ہیں اور نئے کابینہ میں میرا کوئی عہدہ نہیں۔اُنہوں نے کہا کہ آج کل میرے مخالفین میرے خلاف سوشل میڈیا میں غلط بیانی سے کام لے رہے ہیں۔

اُنہوں نے وضاحت کی کہ پی پی پی کے نئے کابینہ کے اعلامیے میں میرا نام غلطی سے نائب صدر کے طورپر لیا گیا ہے جو کہ تجار انتخابات کے بعد کا اعلامیہ تھا۔جس سے میرا کوئی تعلق نہیں۔اُنہوں نے کہا کہ مخالفین نے ووٹ میں حصہ نہ لے کر اپنا وقت ضائع کیا اب کچھ نہیں ہوسکتا۔

میں تجار یونین کے خدمت کے لئے بھاری ووٹوں سے منتخب ہوچکا ہوں مخالفین کام میں رکاوٹ نہ بنیں اور بازار میں انتشار پھیلانے سے باز رہیں۔اُنہوں نے کہا کہ کسی کے ساتھ بھی ملکر تجار برادری کی بہتری کے لئے کام کرنے کے لئے میرے دروازے کھلے ہیں۔ مگر بازار میں انتشار پھلانے والوں کو مزیدبرداشت نہیں کیاجائیگا۔اُنہوں نے کہا کہ سابق تجار یونین کے چند افراد جن کی فیس بک ائی ڈی بھی فیک ہیں تجار یونین میں غلط فہمی پیدا کرنے کے درپے ہیں جن کے خلاف سائبر کرائم ایکٹ کے تحت ایف آئی اے سے رابطہ کیا جارہا ہے جلد ان کی شناخت ظاہر ہوجائیگی اور اُن کے خلاف قانونی کاروائی عمل میں لائی جائیگی۔

اُنہوں نے کہا کہ تجار برادری کی خدمت کے لئے میں اور میرا کابینہ میدان میں آیا ہے تجار اپنے مسائل سے مجھے اگاہ کرتے رہے اور افواہوں پر کان نہ دھرے۔

Back to top button